fredag 15 oktober 2010

Härliga helg!

Så skönt med fredag idag.

Har varit och grattat en kompis som fyllt tidigare i veckan.
Blev några timmars trevligt surr :-)
Ibland är jag galet dålig på att ta mig iväg och göra saker, bara jag.
Fast jag borde göra det oftare, för jag blir verkligen så himla glad och snäll efteråt...

Skärpning på den fronten alltså.

Nu så väntar en hel helg med sovmornar... Not.

Det är älgakt i morgonbitti. Lilla e är först ut att följa med Pappan till skogen.
Jag och Stora E ska sova lääänge.
I allafall jag.
Fast jag vet hur det kommer att sluta.
Klockan sex står jag där nere i köket och kokar varm choklad och brer mackor. Det är nåt särskilt med tidiga mornar då mörkret fortfarande ligger ute.

Och sen att få krypa ner i den varma sängen igen.

Det är lyx.



Nu ska vi kika lite Idol och sen gör vi kväll här isi Smé.
Så vi orkar upp i morgonbitti.

Ha en skön helg och sov länge ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar