torsdag 21 oktober 2010

The bottom is nådd.

Woho.
Tvättkorgen är tom!



Ikväll ska vi på Lyktan och fika med goa vännerna. Ska bli skönt med en stunds miljö ombyte.
Ska plocka till lite här hemma nu och sen ska jag rasta snabeldraken en runda.

Tack F för förvarningen om avstängning av vattnet i kväll/natt! <3
Ska bunkra upp i hinkar och en kanna i kylen.
Så ska jag passa på att duscha innan klockan nio.
Skulle väl vara typiskt om jag står där med schampo i hela håret och sen inget vatten.
Inte första gången i så fall *s*

Den gången, efter ett ladugårdsbesök med alla mina dagbarn, fick jag ta mig en tur till Mumin mormorn, med handuk om huvudet.
Det behövs förhoppningsvis inte idag.


Nu ska jag gå och kolla så ingen stoppat nåt i tvättkorgen.
Inte så troligt då jag är ensam hemma, men man kan aldrig vara säker.



Hej hej.

2 kommentarer:

  1. Avstängningen är på kvällen/natten mellan fredag o lördag!

    SvaraRadera
  2. Som alltid toppentrevligt igår! Önskar bara att vi bodde grannar så vi hade kunnat springa in och ut hos varann...:-)/A

    SvaraRadera