måndag 20 september 2010

Sånt Dravel

Med tanke på valresultatet.
Hittade detta klipp på tuben.



Hur kom nån av dessa nötter in i riksdagen?
Det är ju så man blir mörkrädd...

Jag får huvudvärk bara av att se honom.
Egentligen borde man väl inte ge dessa människor någon som helst uppmärksamhet, what so ever.
Men man kan bara beklaga.
Han känns, för att citera en annan bloggare, inte som den vassaste kniven i lådan.


För övrigt hade jag hade världens läskigaste mardröm om HA inatt.
Så läskig att jag knappt kom mig för att somna om.
Men det här partiet är ta mig sjuttsingen läskigare.
För de är kvar då man vaknar.




JLOAO.

3 kommentarer:

  1. Ja..Hujedamej vilket mörker!!/Muminmormorn

    SvaraRadera
  2. Han tillhör NS, inte SD.
    Rätt ska vara rätt!
    F

    SvaraRadera
  3. Ja... jag har då också alltid tyckt att julafton är ett bra "fornminne" att bevara...?
    Hur pinsam intervju som helst - eller svaren i alla fall! /A

    SvaraRadera