måndag 2 augusti 2010

Före och efter!!

Nu är den klar soffan :-)
Här kommer bilder från början och till det färdiga resultatet...


Innan jag började.



Jag och min nya kompis, slipmaskinen, hjälps åt :-)



Så lätt!



Målnings jobb, inomhus...



Ta daa!


Blev lite skillnad.
Känns skönt att vara klar.
Nu ska jag bara ordna med Morfars favorit fika så kan vi ha ett litet kafferep här, soffan och Morfar till ära.
Känner mig trist nog jättesnuvig, så i morgon blir det till att vila.
Sen nån dag när jag orkar så ska jag baka.



Nu är det dessa yllingar och en kopp te som är kvällens hållpunkt.





Sen blir det tidig kväll...
På riktigt.



Basta!

4 kommentarer:

  1. Oj så fin soffan blev!!! Som ny - denna fina soffa,som nu fjärde generationen får ligga på.
    Det blir väl mazariner till kaffet?
    Måste komma och kolla nya frisyren åxå!

    SvaraRadera
  2. Men huuu för yllingar nu!! :-)
    har ni redan vinter hihi...Jag hatar ha strumpor på mig innomhus går alltid barfota tom på garagegolvet galet jag vet!! men men...
    Soffan blev ju jättefin,där lär du somna om du lägger dig.
    Ha det så gott och sköt om dig/er
    Kramar Annica

    SvaraRadera
  3. Den blev jättefin, verkligen! Det har du gjort bra! Kram, Anja

    SvaraRadera
  4. Kanon bra jobbat tjejen den blev jättefin :).
    Snygglykta jag har en sån me som jag släpat me på planet....
    Kramisar

    SvaraRadera