söndag 4 juli 2010

Får jag lov att presentera...

...mina två olivträd :-)
Hittade krukor här hemma till mina nykomlingar, så jag behövde inte ge mig av på jakt efter nya krukor.




Fast jag undrar om de kanske är för små, krukorna alltså...
På instruktionerna verkar det som om olivträden kan bli som mindre buskar i storleken.
Men det kan väl knappast gälla här uppe...
Nåja det lär väl visa sig.


Åkte till stugan i går eftermiddag. Är så lugnt och skönt där ute. Inga måsten att göra, så man tvingas verkligen att bara vara.
Havsluften är underbar.
Jag blir helt lugn bara jag kliver ut ur bilen och känner doften av den.
Vi har läst böcker, tittat ut över havet, grillat lite korv till middag och tog oss en bastu, halv tolv i går kväll.

Sen har jag sovit och sovit och sovit.
Drygt sju timmar i natt och sen tre timmar till mitt på dagen. Jag var nog tröttare än jag trodde.
Men nu känns det som om livs andarna börjar återvända så smått.

Skönt.

Jag har saknat dem.



Nattnatt.

1 kommentar:

  1. Vilka fina olivträd =) Och vad härligt ni verkat ha haft i stugan!

    SvaraRadera