tisdag 1 juni 2010

Vardags kärlek...

Haft en lugn och skön dag.
Började med ett besök hos världens bästa Frisör.
Hon får en att känna sig såå fin. Sen hade jag lunch dejt tillsammans med goa kompisen.
Vi har alltid så trevligt då vi ses. Massor att prata om.
Idag kompletterade vi det med pasta sallad och gott fika. Var så soligt och fint, så vi åt lunchen ute i Cafeéts trädgård.
Sen blev vi båda ganska frusna, så fikat tog vi inomhus istället.
Åt min favorit, en choklad biskvi...

*Tack Kompis för idag.*

Har varit en tur till min Lillebror på eftermiddagen också. De hade köpt nya utemöbler och en toppen fin 'paviljong'. Där kommer många mysiga dagar att kunna tillbringas.
Idag bjöds det på jordgubbar och grädde. Somrigt.

'
*gott*

Sen blev jag lite kär...
I deras socker ströare.



Jag vet, det är lite knäppt.
Men ibland blir jag galet förtjust i vissa saker.
Sockerströaren är bara en av dem...


Choklad är en annan. Dessa juveler hittade jag på en butik i Ökx igår.
Polkatryffeln var syndigt god...



Men största kärleken kom just hem från en skjutövning, så nu ska jag sätta tänderna i honom...


Ha det gott vänner.

2 kommentarer:

  1. Tack själv goa kompis! Det var verkligen en fin början på dagen med lunch/fika i ditt sällskap! :-) Och du..jag blir också helt förälskad i saker ibland, tur jag oftast inte har så dyr smak, så jag faktiskt kan unna mig. Underbart att du fick bakelseskålen på morsdag som du förälskat dig i tidigare men inte köpte då. Kram.

    SvaraRadera
  2. En solig halsning fran Medelhavet, svettigt men skont.
    Muminmormorn ar rod av solen, blir senare vackert brun. Sjalv sitter jag i skuggan och blir brun direkt.
    F

    SvaraRadera