söndag 6 juni 2010

Nåo habla espanjåll...

Såg ju som sagt film igår med Goda vännerna.
Valet av film föll på "There Will Be Blood" med bla Daniel Day-Lewis.
Filmen var väl så där, men sällskapet var toppen och jag var vaken hela filmen, fast klockan var halv tolv innan den var klar.
Det ni!
Ser fram emot fler filmkvällar :-)


** . +* + *. +* . + . ** .+.** + ** .+. * . + . +* + *. +* . + . **


Här kommer förresten ett tjuvkik på presenterna till Våra Kottar från Mumin Mormorn och F´s utlands semester.
Visar bara en närbild på sakerna, lite huller om buller.
Annars blir det ju inte någon överraskning ;-)



Även jag och M fick en liten sak.
Men detta blev min favorit:



Ett papper på No Hablas språket!
Just det var ingen present egentligen, utan bara det som sakerna var inlindade i.
Fint var det!
Det ska jag använda när jag scrappar nåt kort.


I morgon blir det att fika på stan med en kompis.
Det blir kul.



JLOAO

1 kommentar:

  1. Vi ser också fram emot fler filmkvällar i ert trevliga sällskap!:-)

    SvaraRadera