tisdag 29 juni 2010

Hoho Hoho...

Nej, det ekar inte härinne...
Jag bara ho-hoar lite grann som den Nattuggla jag blivit.

Älskade maken var just in och undrade om jag inte skulle skrota mig i säng snart.
Och det hade jag ju tänkt.
I morse tänkte jag det.
Att jag skulle lägga mig tidigt.
I kväll.
Men det var i morse det.
Skitlänge sen.
Då var jag såå trött, fast kunde inte sova ändå.
Och nu är jag inte trött.
Så följaktligen kan jag inte sova nu heller...
Tror jag.

Därför är jag vaken.
Jätte logiskt.
Tycker jag.

Fast jag känner mig lite stirrig.
Och tankarna virvlar och far.
Fokus är långt borta.

Är nog lite trött ändå.

Kanske man skulle hasa sig upp till sköna sängen och krypa ner.
Tanken känns lockande.
Mycket lockande.

Faktiskt så är jag väldigt trött.

*gäspar-käkarna-ur-led*



Hur Mitt M nu kunde veta det...





.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar