torsdag 24 juni 2010

Dagens utvärdering.

Dagens Roligaste:
Ett oväntat besök!!

Dagens Finaste:
M och Kottarna.
Ni gör mig lycklig hela tiden!
Ni är alla dagars Finaste. *Hjärta*

Dagens Projekt:
Bakat 2 cheesecakes till morgondagens efterrätt.
Sytt om Stora Es klänning.

Dagens Klantigaste:
Fick smält smör på tröjan då jag bakade.
(Men jag har inte sytt mig i nåt finger ialla fall!)

Dagens Bok:
Läst färdigt Marian Keyes-En förtjusande man.
Var lite långsam, men hon har ändå nåt speciellt.
Ska ge den ett till försök, kanske det är mina tankar som är lite långsamma just nu...

Dagens Godaste:
En slick på en chili jordnöt...

Dagens Skönaste:
Att vara inlindad i ett täcke och sitta ute på altanen.
Idag har jag frusit.

Dagens Skräp:
Min Ulcerös Colit gör sig påmind, ger mig ett skov och tvingar mig att höja kortisonet x 7.
Det suger.
Stora E tycker att man kan få svära när saker gör riktigt ont, som när hon brände sig på ett rör i duschen.
Det tycker jag också att man kan få göra.
Jävla-skräp-sjukdom.
Så var det med det.

Dagens Mindre Skräpiga:
Jag är trött, men ändå ganska pigg och glad.

Dagens Tanke:
I morgon känns det bättre.
Om man tänker så varje dag, så kommer ju så småningom den där dan, då det faktiskt gör det.
Då blir man glad.



JLOAO.

1 kommentar:

  1. Många kloka ord från en klok tjej! Håller också med om vikten att få svära ibland! Kram, Anja

    SvaraRadera