lördag 26 juni 2010

Bilder från igår

Hade en fin dag igår.
Umgicks med många nära och kära.
Tog det lugnt och kopplade av.


Midsommar frukost ute på altanen.



Dans nere på Uddbacken.



Stora E kom 2:a efter omkast. Såå nära. Hejja tjejjen!



Faster och Lillkillen vilar fötterna och myser på filten en stund.



Utsikt över älven.



Middag hos Kompis-Familjen.



Bakad potatis, kryddsmör, grillad kyckling, grillade apelsinmarinerade jätteräkor, RIKTIG bea sås... , grillad citronmarinerad lax och min favorit: majs.
Mycket gott.



Bakade efter Brorsans goda recept, cheesecake med vit choklad och jordgubbar. Jag lyckades nääästan få de lika goda som de han bakar.



Underbar kvällsol, då vi var på väg hem. Klockan närmade sig 23.


Dagen idag har bjudit på det vanliga. I något långsammare takt.
Frukosten var avklarad vid tolv snåret.
Sen var vi till Kompis-Familjen i eftermiddag och mumsade på resterna från igår.
Jag är varm, svullen och eländig från kortisonet.
Magen skrotar och det gör ont då jag äter, men jag har mått sämre.
Det är inte det allra värsta skovet.
En sjua prednisolon på min tolv skala.
Det klarar jag.

Och ni vet, i morgon känns det bättre.



.

1 kommentar:

  1. Åh vilka fina sommarbilder =) Och vad duktig stora E är på pilkastning!

    SvaraRadera