söndag 16 maj 2010

Fasters finaste

Idag har vi sovkompis här hos oss, jag och M.
Fasters finaste ligger här och sover så gott.



Gjorde mig till och skulle bjuda på Frosties flingor till kvällsmat...Nåt vi för övrigt inte köpt de senaste fem åren, tror jag.
Nåja, kvällsmaten dukades fram...
Fil och Frosties...
Lillkillen tog en tugga...
Svalde och sa "-Jag tycker inte om det här"...
Så var det med det. *ler*
Mjölk och smörgås gick däremot hem. Nån socker råtta är han inte känd för att vara.
Fasters söt nöt.

För övrigt börjar jag bli less på värmen.
+27 i skuggan...
Mitten på maj och jag längtar efter svalare väder.
Jag vet, bura in mig ni bara.
För tillfället hänger jag helst med coola vännerna AC, i sovrummet och i bilen.
Det är bara att konstatera, jag är nog lite av en eskimå i själ och hjärta.
Sorry mammsen, men storken måste ha släppt av mig på fel ställe.
En finsk eskimå kanske...För Sauna, det älskar jag.
Märkligt.
När jag var liten och det var riktigt heta sommar dagar brukade vi få bada bastu. Låter kanske konstigt, men hur varmt det än var ute kändes det svalt då man kom från bastun.

I morrn ska vi vattna fasters ute-blommor och hämta kusinerna på skolan.
Det är måndagens höjdpunkter.


Kram kram

1 kommentar:

  1. Vilka små söta tossingar :) Inga 41:or där inte hahaha. Eskimå jaha du en annan njuter av värmen som en flodhäst i sanden ;)
    Kramisar <3

    SvaraRadera