måndag 10 maj 2010

Eftermiddags fika

Borde ta itu med tvätten men värmen ute lockar mer.
M är på utvecklings samtal med Stora E och jag passar på att njuta av vårsolen en stund.
Bagarstu´bron är en utmärkt plats för vardags lyx.
Blundar jag känns det nästan som sommar och lammfällarna värmer där inte solen gör det... ;-)





Funderar lite på vad vi ska hitta på till middag idag. Somliga dagar finns noll inspiration och idag känns som en sådan dag.
Tror jag ska ta och surfa runt på lite matbloggar och se om jag hittar nåt gott.

Har förresten beställt Leila Lindholms nya "One more slice" idag.
Den ser jag fram emot att få i brevlådan.

Hej på en stund.

2 kommentarer:

  1. Bagarstugebron är som gjord,för att sittas på!!!Där har flera generationer suttit o gonat sig i solen innan utemöblerna tagits ut.
    Så fina foton du har tagit...

    SvaraRadera
  2. Vinkar glatt till muminmormor :-)

    Va mysiga foton du visar,där skulle jag också trivas sitta och fika och surra med dig...Man vet aldrig vips dyker jag upp...Har ju lite och ge igen :-))
    Jag har hört en liten pippi viska att boken kommer till mig på Mors-Dag :-)

    Kramar o ha det bra!

    SvaraRadera